Yang Rangsangan berdenyut Magnetic Resonance adalah Terbaik Untuk Me?

Yang Rangsangan berdenyut Magnetic Resonance adalah Terbaik Untuk Me?

Biar saya lihat - saya boleh membeli MRS 2000, BEMER 3000, atau QRS Quantron Sistem Resonance?

Satu sistem terlalu sengit yang lain tidak cukup sengit. Satu rosak lebih daripada yang lain.
Satu mempunyai pendawaian kuprum, satu tidak. Satu adalah besar, satu adalah tipis. Satu menggunakan papan litar, seseorang komputer. Satu mempunyai jam organ cina, satu tidak. Gigi Dua saw, gelombang gigi tiga saw, gelombang persegi ...

Saya boleh pergi pada dan pada kira-kira berdenyut Rangsangan Magnetic Resonance dan semua peranti, tetapi mari kita mulakan dengan satu perkara yang tidak dapat dipertikaikan - badan kita memerlukan tenaga elektrik setiap minit dalam sehari. Apa yang tidak difahami sehingga kini adalah bahawa jika kita meningkatkan pengambilan jenis elektrik badan kita memerlukan, maka ia menjadikan untuk kesejahteraan keseluruhan lebih sihat dan bersemangat. 3 mesin yang kita menjalankan semua semula jenis elektrik badan kita memerlukan - bumi resonans magnet.

Badan kita telah kejuruteraan untuk tinggal terus di Bumi. Kami pada mulanya pemburu dan pengumpul yang meliputi banyak batu di bumi dalam satu hari.

Apa yang kita lakukan sekarang? Berapa banyak yang kita langsung di Bumi, di dalam penyembuhan, asas, sokongan, medan elektro magnetik yang menghidupkan sel-sel kita dan memberikan mereka rangsangan yang amat diperlukan? Setiap sel dalam badan kita memerlukan tenaga elektrik setiap saat setiap hari. Tanpa sambungan elektrik langsung ini, badan kita mati serta-merta. Mereka mengalami pelbagai masalah kesihatan utama yang, nampaknya, mempunyai banyak kaitan dengan yang sama sekali terputus dari wilayah Bumi. Badan-badan mereka tidak boleh tinggal dengan baik tanpa apa-apa sambungan ke padang Bumi.

Para saintis telah mendapati bahawa apabila dicabut dari lapangan Earths ia menyebabkan kita menjadi serius rendah dalam edaran mikro. Ini pada masa ini adalah satu bidang yang penting dalam kajian di beberapa pusat penyelidikan utama.

Mereka mengetahui bahawa sistem badan / fikiran adalah bergantung kepada kenalan ini untuk keseimbangan yang betul dan bekerja.

Pada akhir hari, ia tidak benar-benar perkara yang sistem anda memutuskan untuk pergi dengan - MRS 2000, BEMER 3000, atau QRS Quantron Sistem Resonance - kerana anda akan memenuhi keperluan asas badan anda untuk input elektrik tambahan. Kami berharap untuk berkhidmat untuk anda dengan mana-mana mesin anda memutuskan untuk pergi dengan. Dan jangan lupa, sebagai bonus untuk SETIAP PEMBELIAN anda akan menerima deluxe, meja urut empuk - jadi anda akan mempunyai tempat untuk meletakkan magnet mat rangsangan resonans anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar